12 februar 2017

Tur med overrasking!

Torsdag var det flotte forhold for ein padletur til havs, kaldt, men lite vind og godvêr. Eg padla frå Staveneset utover til Heggøyna, der tok eg ein liten rast før eg padla over til Ongholmane sør i Smelværet. Her overtok eg plassen til ei ørn som som for sin veg då eg kom, og varma meg heimelaga betasuppe. God turmat, og ingenting er betre enn å ete ute på ein holme med ei fanastisk utsikt i nydeleg vêr. På veg inn att mot Staveneset ringde telefonen, og medan eg låg der og prata vart eg var det eg først trudde var ei nise...men var den ikkje uvanleg stor? Var det?....ja, der kom det opp ein til, og denne hadde ein mykje lengre ryggfinne enn den første! Spekkhoggar! Pulsen steig nokre hakk, og eg skunda meg å avslutte samtalen, for dette måtte eg ha bilder av! Avstanden var litt for stor, og eg låg ei stund og venta for å sjå om dei kom nærmare, men det gjorde dei ikkje. Eg fekk eit par bilder heldigvis, ikkje kvardagskost akkurat, så det er kjekt å ha det "dokumentert".
Det vart mørkt før eg kom meg heim att, men ein flott tur med flotte opplevingar var det.


Litt bale å komme seg ut i rom sjø :-)
Foto: Liv Lien



Rast i Heggøyna



Ægir.



Tviberg og Alden.



Ørn på vakt...



...og der var eg nær nok.



Innover mot Staveneset.



Middag på gang på verdas flottaste uterestaurant.


Godt med heimelaga betasuppe.



Nordover mot Kinn.




Spekkoggar! #orcas #killerwhale




Ein til.



Solnedgang.



Ægir i solnedgang


Fin avslutning på turen.



Dagens tur.



Ingen kommentarer:

Toreheia 14. februar.

Siste dagen med godvêr på ei stund seier Yr.no, frå i morgon er det synnavind og regn i dagesvis, så eg pakka sekken med litt mat og kle o...