07 august 2011

Tur med turistar.

Om sommaren er eg litt turistvert. Eg har ei hytte som eg leiger ut, som regel til fiskeglade tyskerar, men ingen regel utan unntak. Stephan og Meike var meir interessert i andre kjekke ting å bruke sjøen til, til dømes padling. Eg lånte ein dobbelkajakk og tok dei med i Staveneset for å vise dei kva vi har å tilby i so måte. Tanken var å ta dei med i Smelværet, men litt for mykje vind og bølgjer gjorde til at vi padla ein tur langs land i staden. Nokon lang tur vart det ikkje, doblingen var lite samarbeidsvilleg i medsjø, men ein fin tur vart det no likevel.

Klar for tur.


Ut frå Stavenesvågen.

Ikkje så lett båt å manøvrere i medsjø...

lettare imot.

 Grunnstøyting :-)

Ingen tur uten niste og kaffi ! Den tok vi før vi køyrde heim att.

Ingen kommentarer:

Toreheia 14. februar.

Siste dagen med godvêr på ei stund seier Yr.no, frå i morgon er det synnavind og regn i dagesvis, så eg pakka sekken med litt mat og kle o...