25 januar 2011

Meir grått og vått.

Eg hadde vel egentleg slått i frå meg padletur på søndagen, trur eg, men så var eg innom Facebook på laurdagskvelden, og plutseleg hadde eg ein avtale med Odin; padletur til Smelværet med start søndag kl. 10 frå Staveneset. Så der gjorde eg det igjen gitt ! Det er ikkje lenge sidan eg låg under dyna ein søndagsmorgon og angra på at eg hadde avtalt tur så tidleg. Men ein avtale er ein avtale, så kl.10 var Roy Ove, som òg vart med, Odin og eg klar for tur.

Roy Ove er klar og ventar på fotografen.

Hauk over hauk. Odin òg skal ha bilder til bloggen sin.


I motbakke nord om Ryggene.

Vi padla utover forbi Ryggene og kom ut i lange fine dønningar vidare mot Smelværet. Å padle i slike dønningar får meg alltid til å erkjenne kor liten og maktlaus ein er mot kreftene i naturen.

Rikeleg med skarv her ute, - her sit ein flokk på tørk.

Beinstrekk

Fornøgde padlarar i regnbyga.


Kaffi og niste inntok vi på Sandholmane. Til no hadde vêret vore ganske bra, nesten vindstille og lite regn, men rasten vart avbroten av ei regnbyge, og vi pakka sammen og kom oss i båtane att. Inn att la vi turen om Melsholmen der to selar heldt auge med oss.


Odin ved Melsholmen.

Tilbake til start.

Vi brukte ca. tre timar på turen som vart nesten 11 km.
Fleire bilder frå turen HER
Odin sin versjon HER

1 kommentar:

Odin Hestholm sa...

På bilete nr 2, ser det ut som eg held på med noko tvilsomt... Takk for den! ;-)

Elles flott innlegg!

Toreheia 14. februar.

Siste dagen med godvêr på ei stund seier Yr.no, frå i morgon er det synnavind og regn i dagesvis, så eg pakka sekken med litt mat og kle o...